Cum scapi de burta – Exercitii pentru abdomen


1. Bicicleta

Este considerat cel mai eficient exerciţiu pentru abdomen fiindcă solită toţi muşchii în acelaşi timp.

• Mâinile sunt la ceafă pentru susţinere, dar nu te ajuţi de ele în timpul mişcării.
• Picioarele sunt ridicare la 45 de grade.
• Piciorul drept rămâne drept, în timp ce îndoi genunchiul stâng şi aduci cotul drept către el, rotind tot trunchiul. Se repetă pe partea cealaltă, într-o mişcare asemănătoare cu pedalatul.

2. Scandura

Este de fapt o poziţie de yoga, împrumutată de mulţi instructori de fitness fiindcă este simplă şi foarte eficientă pentru rectus abdominis.

3. Abdomene cu picioarele ridicate

Când ţii picioarele la verticală, îţi forţezi abdomenul să lucreze mai intens. Este un exerciţiu foarte eficient pentru rectus abdominis, muşchiul mare situat pe mijlocul abdomenului, între osul pubian şi torace.

• Picioarele stau tot timpul la verticală, cu genunchii uşor îndoiţi.
• Palmele sunt la ceafă, doar pentru a susţine capul, nu trebuie să tragi de gât cu mâinile.
• Mişcarea constă în a ridica umerii de pe sol, încercând să ajungi cu pieptul cât mai aproape de picioare.
• Se execută 2 serii a câte 10-12 repetări.


Tags: , , , Cel Mai Bun Joc S5230 , Unde Pot Edita Cosurile Pe Photoshop , Cel Mai Bun Firewall 2012 , Www.ele.ro , Cum Scapi De Burta Exercitii , Cum Se Fac Abdomene Din Picioare , ABDOMEN SCANDURA

Posturi asemanatoare

Raspunde

Adresa ta de mail nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>